Tilmeldingsskema Vildtforvalter Studiestart 10. februar 2025

Felter markeret med * skal udfyldes.

Kontaktoplysninger
Uddannelsesmæssige forudsætninger
Det er vigtigt for behandlingen af din ansøgning, at du sender en korrekt og fuldstændig dokumentation for din uddannelse til vores sikre postkasse skovskolensikkerpost@ign.ku.dk. Hvis du allerede har sendt dokumentation tidligere, så skriv det under bemærkninger. Hvis du har spørgsmål vedr. din dokumentation, så skriv til Michael Lund på milu@ign.ku.dk
Erhvervserfaring
Motiveret ansøgning
Gennemse Du skal fortælle os lidt om, hvorfor du søger ind på vildtforvalteruddannelsen. Skriv derfor en motiveret ansøgning på maksimalt en A4-side og upload den her.
Indkvartering
Har du brug for indkvartering ifm. vildtforvalteruddannelsen? *
Samtykke til deltagerliste
Mit navn og min mail må være på uddannelsens deltagerliste, som alle på holdet får *
Eventuelle bemærkninger
Samtykke om billeder og film
Samtykke om billeder og film *
Jeg giver samtykke til, at billeder og film, som Skovskolen (Institut for Geovidenskab, Københavns Universitet) tager af mig må bruges til rekruttering af nye studerende til uddannelsen. Billeder og film bruges i informationsmateriale på hjemmesiden, i trykte materialer og på uddannelsens Facebookside. På den måde hjælper jeg med til at rekruttere nye studerende til Vildtforvalteruddannelsen.
Handelsbetingelser *