Skovskolens grønne studieliv

På Skovskolen får du et af Danmarks bedste studiemiljøer, uanset om du vælger at læse på Skovskolen i Nødebo (Sjælland) eller Skovskolen Djursland (Jylland). Skovskolen Nødebo ligger midt i naturen ved Gribskov og med udsigt over Esrum Sø, og Skovskolen Djursland midt i Løvenholmskovene.

Vil du opleve Danmarks vildeste undervisning?

Uanset hvilken uddannelse, du er i gang med på Skovskolen, er der sjældent langt fra teori til praksis. Vi kalder det Danmarks vildeste undervisning. Med naturen og skoven lige uden for døren, kan du se frem til et studieliv med en god balance mellem bøgerne og muligheden for at afprøve din nye viden i den udendørs undervisning og på ekskursioner.

Du er altid velkommen til at besøge Skovskolens uddannelser som studerende for en dag. Kontakt en af Skovskolens studievejledere og lav en aftale.

Det siger vores studerende om studielivet

Mød studerende på Instagram