16. april 2018

Det er blevet ligetil at få en lærling

PRAKTIKVÆRT

Ny hjemmeside gør det nemt og overskueligt at få en lærling fra Skov- og naturteknikeruddannelsen

Hvordan kan vi få en skov- og naturtekniker-elev? Hvad koster det? Og hvilke slags aftaler kan vi lave? De spørgsmål og flere til kan potentielle praktikværter nu nemt få svar her på hjemmesiden: Skov- og naturtekniker -  information til oplæringsværter. Alt hvad der er vigtigt at vide før, under og efter du har en elev er samlet her.

De grønne erhverv spiller en vigtig rolle
Alle elever skal have en praktikplads for at få lov til at starte på uddannelsen som Skov- og naturtekniker. Derfor spiller potentielle og nuværende praktikværter en vigtig rolle for unge mennesker, der gerne vil i gang med uddannelsen som Skov- og naturtekniker. På skovskolen hjælper vi meget gerne med at skabe kontakt mellem virksomheder og de kommende elever. Se mere og kontakt os her.