Om portalen

Undervisningsportalen Praktisk Naturforvaltning er udviklet af Skovskolen, Københavns Universitet. Den primære målgruppe er studerende på professionsbachelorkurset Praktisk Naturforvaltning

Undervisningsportalen Praktisk Naturforvaltning henvender sig til alle med interesse for naturforvaltning i praksis. Portalens materiale må benyttes af undervisere, studerende, andre som formidler viden eller personer som ønsker viden naturforvaltning i praksis.

Alt materialet på portalen er licenseret under CC BY-NC-ND 4.0, med mindre andet er angivet. Materialet må således downloades og deles ved kreditering, og til undervisning, studieopgaver samt anden formidling af naturforvaltning uden kommercielt formål. Se hvert enkelt kompendie i de enkelte moduler for korrekt citering. Ved brug af film og quizzer skal der linkes til portalen.
Citering ved brug af hvert enkelt modul, se kolofon i modulerne.

Ved brug af undervisningsnoter, cases, quizzer eller film, bedes det citeret:
Skovskolen, Praktisk Naturforvaltning – ”Titel på materialet”, Institut for Geovidenskab og Naturforvaltning, Københavns Universitet samt CC BY-NC-ND 4.0-licensen