28. april 2023

Ny ressourcechef til Skovskolen

JOBNYT

Lotte Kamp bliver Skovskolens nye ressourcechef fra 1. juni. Som ny chef for ressourceområdet på Skovskolen får hun en væsentlig opgave med at understøtte rammerne for uddannelsesrejser, både før, under og efter Skovskolen.

Lotte Kamp Skovskolen

Lotte Kamp kommer fra en stilling som administrationschef på Institut for Geovidenskab og Naturforvaltning ved Københavns Universitet, som Skovskolen hører under, og har derfor allerede et godt kendskab til stedet. Lotte er uddannet jurist og har herudover en MBA fra Midlesex University.

Skovskolens forstander Rasmus Kjær glæder sig over, at et enigt ansættelsesudvalg blandt et yderst kvalificeret felt af ansøgere har peget på Lotte Kamp som ny ressourcechef for Skovskolen:

"Vi får med Lotte en erfaren og alsidig leder, der tydeligt er drevet af et dannelsesmål, som passer godt ind i Skovskolens ånd. Lotte har tidligere opbygget og ledet en friskole, og har i sin karriere opbygget bred erfaring som chef inden for det uddannelsesadministrative område".

Som Skovskolens nye ressourcechef får Lotte Kamp en væsentlig opgave i at understøtte rammerne for uddannelsesrejser, både før, under og efter Skovskolen. Lotte Kamp tiltræder 1. juni og glæder sig til samarbejdet på tværs af de enkelte uddannelser og ressourcecentret:

"De fysiske, økonomiske og organisatoriske rammer om undervisning er så utroligt vigtige for, at vi kan opnå det, vi vil med vores uddannelser. Jeg elsker sund fornuft i processer og beslutninger. Jeg elsker uddannelse. Jeg elsker skoven og glæder mig til at arbejde sammen med Skovskolens ansatte om hele tiden at have de bedst mulige rammer om alt det vigtige, som foregår på Skovskolen".

Med ansættelsen er Skovskolens nye chefgruppe nu komplet bestående af forstander, uddannelseschef og ressourcechef. Chefgruppen har med blik for helheden det strategiske ansvar for at elever, kursister og studerende møder et levende læringsmiljø, der fagligt, fysisk, administrativt og pædagogisk understøtter sammenhængende uddannelse med gode veje ind i, gode veje igennem og gode veje videre til grønne erhverv.