Gæstehuset på Skovskolen

LEJ SKOVSKOLENS LOKALER

På Skovskolen i Nødebo kan du holde din virksomheds møder og seminarer i grønne omgivelser midt mellem Gribskov og Esrum Sø.

Hvem kan leje Skovskolens lokaler?

Skovskolen er først og fremmest et uddannelsessted. Vi udlejer vores lokaler, når vi har ekstra kapacitet.

Vi udlejer til offentlige og private virksomheder, dog ikke til kommercielle arrangementer. Det er ikke muligt for private at leje Skovskolens lokaler.

Gårdhaven ved Skovskolens Spisehus

Skovskolens lokaler

Her kan du læse om de forskellige lokaler det er muligt at leje på Skovskolen samt hvor mange der er plads til i hvert lokale

Skovskolen har mange forskellige mødelokaler, som kan lejes. Lokalerne bliver også brugt som undervisningslokaler for vores studerende, og er udstyret med skærm og projektor.

Skovskolens auditorium kan rumme op til 140 personer og er det største lokale, vi udlejer. Det er egnet til større grupper og konferencer. Forrummet til auditoriet bliver ofte brugt som pausested, og der er toiletter i samme bygning.

Faciliteter: Der er projektor, lærred og lydanlæg i auditoriet.

Skovskolens auditorium

Auditoriet set udefra

Spisehuset er et smukt, rustikt lokale, som til daglig fungerer som kantine for Skovskolens elever, studerende og medarbejdere.

Faciliteter: Der er hverken projektor, lærred eller lydanlæg i lokalet.

Det store lokale i Skovskolens Spisehus med plads til 96 personer

Gæstehuset er et smukt og lyst rum, som kan bruges både til spisning og møder. Der er plads til 50 personer i Gæstehuset, som ligger i forbindelse med Spisehuset med plads til yderligere 96 personer.

Faciliteter: Der er projektor, lærred og lydanlæg i lokalet.

Gæstehuset

Vi har en række grupperum på Skovskolen, som kan bruges fx til workshops eller arbejde i grupper.

Faciliteter: Vi har grupperum i mange størrelser, og nogle af dem har adgang til projektor og lærred.

Grupperum på Skovskolen

Skovskolen har enkelt indrettede værelser med plads til op til 28 personer:

• 12 enkeltværelser
  • 8 dobbeltværelser.

Bygnings med overnatning på værelser

Medarbejdere-skovskolens-spisehus

Forplejning fra Skovskolens Spisehus

Skovskolens Spisehus står for forplejningen, når vi lejer lokaler ud. Her får du god mad, erfarne kokke og smukke, rolige rammer om maden. Menuerne skifter med årets gang og sæsonens råvarer.

Der er gode muligheder for at udforske Skovskolens smukke omgivelser, og tage maden med jer i det fri fx på skovtur med picnickurv.

Gæster med picnickurv

På Skovskolen behøver kaffe og kage ikke at foregå indendørs. Skovskolens Spisehus serverer gerne kaffe brygget over bål, så I kan nyde en pause fra dagens faglige indhold fx kombineret med en walk and talk op til bålet og tilbage.

Bålkaffe på Skovskolen

Skovskolen Nødebo

Få et tilbud på dit arrangement

Her kan du spørge om mulige datoer og få et tilbud på at leje Skovskolens lokaler til dit arrangement.