Studerende for en dag

Vil du møde Skovskolens studerende og opleve hverdagen på studiet enten på Skovskolen Nødebo eller Skovskolen Djursland? Så er du altid velkommen til at blive ’Studerende for en dag’

Hvornår kan jeg blive studerende for en dag?

Som studerende følger du hverdagen på studiet – dvs. du kan besøge os i de perioder, der er undervisning. Fra maj og frem er der ofte arbejde med større opgaver og eksamen, så tidligere på året er et bedre.

Skov- og landskabsingeniør - bliv studerende for en dag

Kontakt Skovskolens studievejledning på studievejledning_administration@ign.ku.dk eller tilmeld dig direkte her:

Urban landskabsingeniør - bliv studerende for en dag

Kontakt Skovskolens studievejledning på studievejledning_administration@ign.ku.dk eller tilmeld dig direkte her.

Natur- og kulturformidler - bliv studerende for en dag

Kontakt studieleder Pernille van Eeckhout på 93 56 50 37 eller mail pve@ign.ku.dk og lav en aftale.