5. oktober 2021

Kom til julemarked på Skovskolen – med skovnisser, træhytter og ægte julehygge!

Julemarked i aftensol

Skovskolen i Nødebo holder igen i år julemarked i et magisk vinterlandskab i udkanten af Gribskov

Skovnisser og søde studerende vil sørge for, at du og din familie kommer i ægte julestemning blandt træhytter og boder, der sælger julehygge, så det knager. Kom og besøg julemandens værksted, hvor du kan lave din egen julepynt, eller julestuen, hvor der serveres glögg og æbleskiver.

Barn til julemarked på Skovskolen

Køb lokalt producerede lækkerier til ganen såsom julesmåkager eller hjemmelavet marmelade. Til de voksne serveres der lækker, lokalt produceret snaps og mjød. Både Skovskolens studerende og eksterne virksomheder vil have boder med alt fra flettede kurve til trækunst!

Skovskolen sælger desuden juletræer til gode priser - de kan også hentes uden for julemarkedets åbningstider.

Kom og besøg Skovskolens Julemarked – det vil få dig i ægte julestemning!

Marmelade