23. september 2019

Have og Landskab - de heldige vindere er fundet!

På Have- og Landskab 2019 kunne de besøgende på Skovskolens stand vinde et kursusophold. Hele tre heldige vindere kan derfor nu deltage gratis på et AMU-kursus, et modul på parkdiplom og på uddannelsen til regnvandskonsulent.

Det koster som regel penge at videreuddanne sig. Derfor var det en enestående mulighed for gratis at få nye kompetencer, da Skovskolen satte tre kursuspladser på højkant på Have- og Landskab 2019 i slutningen af august.

De besøgende på Skovskolens stand, der ville prøve lykken, skulle udfylde et postkort for den uddannelse, de gerne ville vinde et kursus på. De mange postkort pyntede på standen, mens konkurrencen var igang (billedet). Nu er de heldige vindere fundet.

Og vinderne er…
Vinder af et modul på Parkdiplomen: Moses Løvstad

Vinder af en uddannelse som regnvandskonsulent: Sandra Schoeller

Vinder af et AMU-kursus: Christoffer Svenningsen

Vinderne har fået direkte besked.

Træklatrere og staudeforskning
Flere hundrede besøgende kom i øvrigt forbi Skovskolens stand, der var en del af standen for Institut for Geovidenskab og Naturforvaltning (IGN) ved Københavns Universitet, som Skovskolen hører til.

På standen var det også muligt at se de professionelle træklatrere i arbejde, ligesom forskere fra IGN fortalte om forsøg med staude- og buskbeplantninger.

Se mere om Skovskolens uddannelser her

Se mere om Institut for Geovidenskab og Naturforvaltning her